tisdag 12 juni 2012

Wittlock

Måste bara få skriva av mig lite om denna helt värdelösa fiskebutik. Beställde den 1a maj b.la en håv av dom. Efter en vecka började jag fundera på vart grejerna tagit vägen. Efter otaliga mail och påtryckningar från min sida fick jag tillslut ett svar att paketet hade anlänt till utlämningsstället den 21a maj (3 veckor bara...) och att jag inte hämtat ut det så det gått i retur till dom den 4/6.

Skriver då att jag inte fått nå´n avi och ber dom skicka varorna igen. Fick idag ett mail att dom lade på 70 spänn till i frakt för att jag inte hämtade ut dom förra gången och skickar det åter till mig. Så jävla värdelösa så det inte är sant.
Janne beställde också han grejer av dom nyligen. Det lyckades dom också få fel. Han fick en jacka istället för en tröja som han beställt, och när han hörde av sig tyckte dom att han skulle bekosta frakten själv och returnera jackan. Sen undrade dom om han kunde ta tröjan han beställt i en storlek större istället, för rätt storlek hade dom tydligen inte. Sen tyckte dom också att han skulle betala för tröjan han inte fått.

Passa er för att beställa grejer därifrån. Betala inte i förskott! / Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar