onsdag 3 september 2008

Malungsfors

Till helgen bär det av till Malungsfors igen. Kan tänka mig att det kommer att suga rätt hårt efter att ha varit i Kaitumälven. Men fiske är väl fiske... Anledningen till denna resa är att jag å bror min har gett ett litet fiskepaket till våran kusin i 30 års present.
Vi har hyrt stuga, och det är väl lite fusk, men det blir väl mer pilsner då, vilket är bra. Dessutom (mig veterligen) har kusin Mikael aldrig fått något på fluga, så det kanske är dags nu då. Vi har ju aldrig gått lottlösa därifrån tidigare.
Dessutom kanske man får premiära med nya rullen då, om inte jag och Källis hinner upp till Klapptjärn först. Förjävla fin rulle i alla fall.
Bilder kommer väl förmodligen sen.

Westrins Harrskala




Inte så tokig rulle!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar